divendres, 26 d’octubre del 2012

Violeta

Tot va començar un dissabte del mes de març, quan per primera vegada vaig descobrir el significat del que era una nina waldorf, una nina feta amb llana cardada. N'havia vist alguna per l'escola del meu fill, Cogrés-Indians, la Castanyera i el Nenet, dues nines precioses i càlides fetes per la Miren i on s'exposaven a l'ambient de Joc Simbòlic, protegint-lo i envoltant-lo d'una màgia especial. Va ser al cap d'uns mesos quan vaig saber que es feia un taller a l'escola,  per aprendre a fer-les. Recordo amb emoció que vaig ser la primera en apuntar-m'hi, estava molt anciosa de saber quin era el significat d'aquelles nines sense rostre, i com no, emportar-me'n una feta per mi a casa.
I aquí la teniu, la Violeta, la meva primera nineta de llana cardada waldorf.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada