dimecres, 31 d’octubre del 2012

Saló del Manga a Barcelona 2012

Una de les fites de l'any que mai em perdo és el Saló del Manga.

He de dir que des de ben petita m'ha flipat molt la cultura japonesa, fins al punt que al 2006 el viatge de noces va ser al Japó, i on hi destaco l'anime i el còmic. Bé, no acabaria mai de mencionar títols i més títols de sèries, còmics i pel·lícules que m'han tingut enganxada, pel tipus de dibuix i per la seva història, des què tinc ús de raó. Començant per una de les meves sèries prefereides, El Dr. Slump, passant per Bola de Drac (els inicis) o Candy Candy, els còmics del Jiro Taniguchi , fins a tot el món Studio Ghibli. Sempre he pensat que la cultura japonesa i els japonesos no formen part d'aquest planeta, la seva manera de fer i de transmetre m'entusiama, són gent creativa, imaginativa, fidels a les tradicions i molt molt "Frikis". De vegades penso que jo sóc una mica com ells, adulta i alhora una mica infantil, m'agrada perquè sento que una petita part de mi, la que és més nena, encara està viva.

Us vull deixar la cançó de la banda sonora de l'última pel·lícula de l'Studio Ghibli "The Secret World Arrietty", una fantàtica pel·lícula envoltada de valors i de bons missatges, tant per a grans com per a petits. I la cançó de la Banda Sonora, "Arrietty's Song", una preciosa cançó composta per la francesa Celine Corbel i cantada en japonès.


I com no, una mostra feta en llana, nina una mica diferent a les altres, m'imagino que ho haureu notat. La vaig fer pensant en mi, i va acabar sent una "Sandra", ja que té un aire Otaku. Em va costar bastant fer-la i va passar per diverses modificacions, i els meus dits van acabar bastant punxats. Veig que encara ho he perfeccionar una mica més, però tot i així n'he quedat prou satisfeta. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada